21.04.2009

Böööö



Kapı açıldı ve mağazaya iri yarı bi adam girdi.Kapının hemen yanındaki indirimli kilotlu çorap sepetine baktı.Hımmm yine bir bey eşine çorap almaya geldi diye düşündüm.

-Ne renk aradınız? diye sordum.

-Fark etmez şu lacivert olabilir mesela dedi

-Kaç beden olucak? diye sordum.

-Bana göre işte dedi.

Hala içimden "hımmm demekki eşi de iri yarı,bu boyda bu posda" diye düşünüyordum kiiii,adam çorabı alıp

-Kabininizi kullanabilir miyim? deyince hepimiz birbirimize baktık :))

-Tabiki kullanabilirsiniz diyerek adamı kabine yönlendirdik.

Kabin kapısının altındaki boşluktan görünen ve kilotlu çorap giyinmeye çalışan koca koca kıllı ayaklar kabus gibiydi.İşin kötüsü çorabın bi ayağını giymiş ve bileği delik çıkmış.Bi süre sonra kabinden çıkıp

-Bunun bileği delik çıktı başka verebilirmisiniz? diyince yine hepimiz birbirimize baktık.Yeni bir çorap verip adamı kabine yolladık.Adam giyindi,bi güzel parasını ödedi ve çıkıp gitti.

Arkasından yine hepimiz birbirimize baktık ve ağzımızın içinde tutmaya çalıştığımız kahkahalarımızı dışarıya salıverdik :))


Gün geçmiyor ki absürt bi olayla karşılaşmayalım... :) Kısacası Böööööö

2 yorum:

Sibelbek dedi ki...

şaka di mi????? :P
kamera falan var mıydı, kontrol etseydiniz :D

ÜrüyenyiyenyamalaK dedi ki...

Şaka değill gerçek.Neler oluyor hayatta :)